Direktlänk till inlägg 27 april 2008

Valpträff

Av Lena - 27 april 2008 16:12

I fredags var några av oss med valpar ur Sexys N-kull hemma hos Tina för att träffas och se hur våra valpar har vuxit. Nemo och Pernilla, Nea och Nadja, Nemo och Catharina, Tequila och Carina och så Meja och jag. Det var ett glatt återseende för våra valpar! Vi tog en skogspromenad med dem. Tyvärr är det ganska blött i markerna fortfarande så det dröjde inte länge innan de var superskitiga hela bunten. Vi lyckades få dem att sitta still ett ögonblick så jag kunde ta en gruppbild på de små. Resten av bilderna jag tog finns att se på Min fotohemsida.


Kul att träffas! Nästa gång träffs vi i Tjolöholm!

 
 
Tina

Tina

27 april 2008 16:32

Alla valparna ser ut som redmerle efter rostvattnet dom badade ut! Men du får nog retuchera den ena bilden, min munkjacka har gjort att jag ser gravid ut! Det är jag inte!

Kram Tina

http://door-keepers.se

 
Sandra

Sandra

27 april 2008 17:06

Hahaha! Tina ser verkligen jättegravid ut! ;)

Sötnosar är de allihopa!!!

http://saz.smuligt.com

 
Ingen bild

Pernilla

28 april 2008 11:50

Är det någon som ser gravid ut så är det väl ändå jag.....!!
Superkul att träffa alla valpar och "mattar" hoppas det blir snart igen!!
Pernilla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 december 2008 22:20

Jag byter blogg. Ny adress är: meja.hundbloggar.se

Av Lena - 23 december 2008 17:14

Vi har varit dåliga på att uppdatera bloggen men det skall bli bättring på det nya året! Wow, vilket nyårslöfte!     God Jul och Gott Nytt år önskar Meja!                           ...

Av Lena - 14 oktober 2008 21:36

Idag blir det ett inlägg om den bedrövliga Meja.   Det var en gång en fin tavla på min vägg... Det var en fin ros på den. Jag köpte den i en antikaffär i Alingsås en gång för 20 år sedan. Jag köpte 2 stycken med ros-motiv och fina guldramar. Jag har ...

Av Lena - 7 oktober 2008 23:18

Vi har varit på tisdagsträning på klubben idag. Platsliggningsträning med Meja skulle det bli och efter skotträning med Bonita var det dags. Vi hade varit och promenerat i skogen med Catharina och Nemi först. Vi träffade Carina och Tequila en stund o...

Av Lena - 20 september 2008 23:16

Vi tränar på mest varje dag. Det är mycket som skall tränas in med en ny hund. Apportering, framförgående, linförighet, platsläggande, platsliggning, inkallning och hopp.   Vi har lagt mycket krut på teknik nu till att börja med. Och som en extra spo...

Ovido - Quiz & Flashcards